mandag den 21. februar 2011

Pose album

Mit første forsøg med scrappingens finurligheder er et album inspireret af de små film jeg ser på You Tube, dette her er lavet af brune papirposer, en sjov udfordring jeg vil prøve igen.
Mit album består af 9 poser sat sammen med strips, så ialt er der 18 sider som jeg har pyntet. Nogle af siderne viser jeg her på bloggen. Jeg mangler dog stadig at få lavet nogle tags til at putte i siderne.



Jeg har bl.a. brugt papir fra et kit jeg har købt i Kvickly og fra en sending jeg har fået fra Amerika, sammen med rosen og de små sommerfulge. Den hvide blomst har min mor hæklet og sommerfuglen er fra et ark købt hos Panduro.


På siden til ventre har jeg bag blonden sat en tag som jeg har stemplet med hvid dabber og rosa glimmermist, og blomsten har jeg lavet på et minikursus med "Majer".
På den højre side har jeg anbragt en lille flip up albm bundet sammen med en blonde. Sommerfuglen er den store Martha Stewart punch som jeg har punchet ud i rosa karton og sprøjtet perfect pearls på.  





Dette her er mine 2 favoritsider, syntes vintage stilen er skøn at arbejde med. ...

Tak fordi du kiggede med.
Annette




Ingen kommentarer:

Send en kommentar