lørdag den 17. marts 2012

Posekort i vintagestil

I torsdags var jeg på posekursus hos Scrapfactory, hvor jeg lærte at lave et super skønt vintagekort, et rigtigt godt kursus og her er resultatet.
Der er brugt papir fra Pion i sart rosa og med blomster og tjek lige den skønne lille saks der er på kortet og det søde lille emblem på tagen, der er malet med Gesso.
Derudover er der pyntet med hessian der også er malet med gesso, lidt tyl, en gammel nodeside der er malet med Distress Stain for at lysne det lidt, en gammel bogside, og det store bånd er en strimmel silke der er dyppet i glimmermist fra Tattered angles (FrenchVanillia)  ligesom den lille blomst der oprindeligt var pink. Den skønne lille gine er et stempel vi lånte og stemplede på bagsiden af arket og klippede ud og derefter har sat på tagen med små puder.


I ønskes alle en dejlig weekend.
Annette!


4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en smuk tag - sikke mange fede teknikker du har haft gang i. Det kursus gad jeg godt have været med på.
    Jeg tror lige jeg gemmer ideen, for måske kan jeg lifte lidt en dag.
    Men ginen...som jeg har kigget på nogle gange, har jeg dog ikke købt..endnu da. Uha, der er hele tiden noget, jeg gerne vil have. Det bliver bare ved, selv om jeg køber og køber.....haha.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt vintage... så lækkert pyntet
    Ha en fin søndag

    SvarSlet
  3. woooow så lækker vintage

    SvarSlet
  4. Hej Annette, det ser jo rigtig godt ud, du kan jo passende dele en masse mere af det du lærte på Hobbytavlen.dk

    SvarSlet