mandag den 9. april 2012

Vintagekort i lys lilla

Pu- ha, godt jeg havde et kort på lager jeg kunne smide på bloggen, da jeg ikke har været aktiv længe, er nemlig lige kommet hjem fra en skøn ferie i Alanya, og hvor er her koldt efter 25 graders varme. Min største passion er nok at lave vintagekort, syntes det er dejligt at pynte kortene med alt hvad jeg lige kan finde, jo mere jo bedre. Og dette her er ingen undtagelse, her har jeg  malet bølgepappet bag billedet med gesso og holdt pynten i lilla og creme. Man kan næsten ikke se det, men jeg har sat en rigtig sød foldet kantbort for neden på kortet.

Rigtig god bag Påske til alle!
Annette!


5 kommentarer:

  1. Velkommen hjem.
    Ja, det må være lidt surt at komme hjem til dette triste, regnfulde forår. Det KAN da kun blive bedre fra nu af !
    Det er et rigtig fint vintagekort du har lavet - og pyntet så fint med blomster osv. Dejlige farvenuancer du har valgt. Og jeg kan godt lige ane den fine bort forneden.

    SvarSlet
  2. Lyder skønt med sådan en ferie :-) Sikke et smukt kort med fine delaljer og blomster... ser fint ud med den lille filmstrimmel
    Ha en god dag

    SvarSlet
  3. hvor er det et skønt kort, lækre farver og så flot dekoreret

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et helt utrolig fantastisk skønt kort! Sådan noget kan mit hoved ikke hitte ud af at udtænke, men jeg er vild med dette kort :-)
    Forresten så kan jeg lige afsløre, at der den 19/5 bliver scrap i Næstved kl. 10-16. Der er både begynder-kursus med Trine Brandt-Lassen, men også plads til de, der "bare" vil scrappe. Læs evt. mere på min side (hvor kurset er beskrevet, men som sagt også mulighed for "bare" at sidde og lave noget. Kunne være hyggeligt du kom forbi....

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet