mandag den 14. maj 2012

Posekort

Så skulle min bedste venindes datter konfirmeres, jeg havde ellers et kort til hende, men så på min vandren gennem alle de skønne blogge en sød ide med en lille pose, og det ville jeg da også prøve, derfor dette lille tøsede pigekort med TH mini gine, hæklet blonde fra min oldemor og i papir fra Pion.



Tak for din tålmodighed, nu hvor jeg ikke er så stabil en blogger. Desværre heller ikke til at kigge på jeres skønne værker, men jeg vender stort tilbage efter sommer og vil der følge op på det mistede.
Kh Annette!


3 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt... og perfekt til et konfirmations kort. Nydeligt pyntet med gine og blomster. God tirsdag

    SvarSlet
  2. Hvor yndigt, og så smukt pyntet. Pion, gine og de sarte nuancer - så bliver det altså ikke flottere.

    SvarSlet
  3. wow så yndigt kort med alle de søde detaljer rigtig shabby chic stil sååååå sødt
    du må have en god krtisti himmelfarts ferie

    SvarSlet