onsdag den 23. januar 2013

Julekort, det første eller sidste:-)

Nej, hvor er det dejligt med sådanne skønne quinder der kan hjælpe, var lige ved at gå helt i panik over ikke at kunne få mine kort på, nu jeg endelig havde taget mig sammen til at være kreativ igen. Tak for hjælpen:-) Og her er så mit julekort, som jeg ville lave selvom jeg er i god tid. Det meste af papiret er fra Graphic45 og så har jeg punchet en masse snefnug, bl.a. fra MS store firkantede punch.
I må ha´ en dejig dag! Annette:-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Skønt papir du har fundet og den store julemand er bare super.
    Dejligt lige at se et julekort igen, selv om det da vist er det første jeg ser til 2013....haha.
    Jeg har selv bestemt at jeg vil lave julekort hele året og begynde lige efter jul. Jeg er dog ikke kommeti gang endnu ! Men PLANEN er da god nok.
    God aften.

    SvarSlet
  2. super julet med fine detaljer
    Du må have en dejlig weekend

    SvarSlet