søndag den 23. oktober 2011

Sider til album

Så har jeg fået pyntet et par af siderne og par tags med billeder fra vores sommertur til "Haven i Hune" der ligger ved Blokhus i Nordjylland. En meget smuk have som jeg vil nyde at se på engang i mellem.
Dette er min første side i albummet som er pyntet med ½ perler, perfect pearls, blomster og en lille fugl.


Nr 2 side er pyntet med med en hæklet blomst min mor har lavet med en krystal i midten og med grønne sommerfulge jeg har klippet ud at et af Inkidos ark fra i sommer og kantet dem med stickless "crystal".

Tag´en er stemplet i toppen og har fået påsat en brun ring jeg har lavet med den mindste punch der er i den runde serie og heri har jeg klippet et hulmed min hultang og så limet den på begge sider. Derudover har jeg pyntet med gaze, blomster ½ perler i guld og bånd. I bunden har jeg brugt guld embossing.


Den anden side er pyntet med med en lille svirl i crystaller og en lille søhest fra gemmerne, stemplet i hjørnerne med brun "Dawn" og kantet med dem samme Distress Ink "Mahogny" som hele albummet er distresset med.


Ha´ en fortsat god søndag aften!
Annette



1 kommentar: