torsdag den 3. november 2011

Havesider

Så har jeg fået nogle flere sider i min bog om "Haven i Hune"- Denne her side har fået samme kant af guld-embosset prikker som min tag. Den store rose har fået lidt Distress Ink "Mahognia" og lidt stickless. Resten er forskelligt pynt fra lageret.

Denne her side har jeg valgt at lade det øverste være fri, så man kan se det kønne papir. Billedet er sat fast med en klips og perlebåndet ude i siden.


Her har jeg pyntet siden med en bladranke og punchet blomsterne ud med den lille Retro punch, embosset dem i kanten og sat en lille guldprik i midten.


God Weekend!
Annette!


6 kommentarer:

  1. Så flot den er blevet... dejlige farver og fint pyntet med smukke hjemmelavede blomster. Ja, en super lækker kursus... jeg skal helt sikkert have lavet et album mere.

    God weekend!!!

    SvarSlet
  2. Det er blevet et rigtig flot album. Så mange gode pyntedetaljer du har lavet. - og flotte blomster.
    Det var et godt kursus, og en sjov måde at lære noget nyt på.
    Så nu har vi været på kursus sammen - uden at have set hinanden. Det er virkelig en spøjs fornemmelse.

    SvarSlet
  3. Dit album er blevet rigtigt lækkert! Det var hyggeligt at være på kursus "sammen" - hihi. Nu har jeg så også meldt mig til julekortkurset *G*

    SvarSlet
  4. Det er et super lækkert album, du har fået lavet.

    SvarSlet
  5. wow Anette så kæmpe lækre sider i dit album, flotte farver og smukt pyntet, ja hyggeligt lige at hilse på

    SvarSlet
  6. Rigtig flot, det har sådan en lidt gammel fornemmelse over det.. på den gode måde......
    Men jeg for lidt dårlig samvigtighed over mine drengens 2 albums.

    SvarSlet