tirsdag den 15. november 2011

Online bog

Så blev jeg færdig med min "havebog" fra mit online kursus hos Creative Publisher, et rigtig godt kursus, og en god måde at lære nyt på, hvor man selv kan bestemme hvornår man kan deltage. Har allerede meldt mig på et nyt :-) 

Så blev jeg færdig med min "havebog" fra mit online kursus, et rigtig godt kursus, og en god måde at lære nyt på, hvor man selv kan bestemme hvornår man kan deltage. Har allerede meldt mig på et nyt :-) 

                        


















Det var så min bog om "Haven i Hune!
Tak fordi du kiggede med!
Annette

2 kommentarer:

  1. Den er godt nok blevet flot. Jeg så jo begyndelsen af bogen på CP, men du har fået den pyntet så flot med mange lækre detaljer.
    Og selv emnet er jeg stadig duperet over. Det passer så fint til et album.
    Jeg er helt enig med dig i, at det er en god måde at være på kursus på. Så kan man arbejde i sit eget tempo, som det passer.

    SvarSlet
  2. wauuuw så smukt album, flotte farver sammen og så fine detaljer,super lækkert
    Du må have en god dag

    SvarSlet