mandag den 30. januar 2012

Vintage kort

Et rigtigt "overfyldt" fødselsdagskort, jo mere - jo bedre, jeg elsker pynt, så det har jeg udnyttet på dette "Happy Birthday" kort. Har brugt MS blonde punch, TH og spellbinder dies. Fugleburet er fra et plast ark jeg har haft købt for lang tid siden og er kun med fuglebure på og sløjfen er i siam, som jeg har læst så meget om, og nu selv fik købt hos "Orchid" i England (hvor blomsterne også kommer fra) og indrømmet, det er dejligt at arbejde med. Der er også kommet lid glossy og stickles på men det er svært at se på billedet, da det er lidt svært at få pæne og klare billeder her i denne mørke tid.

Tak fordi du kiggede med og ha´ en god dag.
Annette!


3 kommentarer:

  1. wooooow så skønt vintage kort med så mange flotte farver og detaljer, lækkert
    Du må have en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Et rigtigt skønt og farverigt kort... nydeligt pyntet
    Ha en god aften

    SvarSlet
  3. Rigtig flot vintagekort. I smukke farver - og så med al det pynt. Jeg synes, det er så svært at få mast så mange ting sammen uden det ser rodet ud, men det klarer du så fint.
    Ja, seambindingbånd er et must. Du kan jo bruge det sådan her - eller i krøllet udgave. Det er så lækkert.
    God dag.

    SvarSlet