fredag den 3. februar 2012

Dåbskort

En gang skal jo være den første, og dette er mit første dåbskort, trængte til at prøve at lave andet end fødselsdagskort og julekort:-) Billedet er fra internettet, papiret er fra mit indkøb på internettet (USA) i begyndelsen af min karriere som scrapper, hvor jeg købte en pakke med en hel masse ark i denne lille størrelse, perfekt til kortfremstilling.
Stemplet er egentlig et "Tillykke med dagen" men jeg har fiflet lidt med det, så der kom til at stå "Tillykke med dåben". Pu-ha, endnu noget til min lange ønskeliste:-)


Dejligt at du vil kigge med.
Ha´ en god dag.
Annette!

4 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt og fint. Flot debut i dåbskort, det må jeg sige. Og så fint du har pyntet det.

    Ja, du må have et nyt stempel. Det er en evig kamp at holde ønskesedlen på et rimeligt niveau. Haha. Hvorfor skulle du have det anderledes end andre ?
    Når jeg mangler stempler, laver jeg det altså på computeren....Så kan man også fifle lidt med størrelse, farve og skrifttyper.

    God weekend.

    SvarSlet
  2. super sødt dåbskort, så flot dekoreret og nusser motiv
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt... lækkert papir og så smukt pyntet med blomster.
    God aften

    SvarSlet
  4. Sikke nogle søde kort du laver - og dette er ingen undtagelse.

    SvarSlet